

In je kracht, hoe mooi zou dat zijn?
Er wordt veel over geschreven, ook door mij: je geniet het meeste en presteert het beste als je in je kracht staat. Persoonlijk vind ik het mooi klinken: het woord kracht associeer ik met energie en vitaliteit. Tegelijkertijd kan ik me voorstellen dat je je afvraagt: wat betekent dat dan precies? Hoe doe ik dat? Wat doe ik dan anders dan dat ik nu doe? In deze blog deel ik graag mijn visie met jou. Weten wie je bent Om in je kracht te staan is het zaak eerst helemaal helder t


De magie van Only Friends
Het is bijna zomervakantie als ik bij sportclub Only Friends aankom. Er wordt nog volop gezwommen en gevoetbald, er heerst een dynamische energie in en om het pand. Ik praat met oprichter Dennis Gebbink over de magie van Only Friends: hoe is deze club in zo’n korte tijd zo groot geworden? En hoe komt het dat iedereen, medewerkers, sporters en hun ouders of begeleiders, hier altijd met een lach op hun gezicht rondlopen? Dit triggert mij al sinds ik hier zelf als ouder rondloop


Medewerker bepalend voor klantwaardering
Klantgerichtheid, bejegening, excellente dienstverlening… veelgehoorde termen die vaak het uitgangspunt vormen voor gedragsinterventies binnen de dienstverlenende organisatie. Kijken we daarnaast naar ontwikkelingen als bezuinigingen, digitalisering en efficiency, dan zien we een spanningsveld ontstaan. Hoe combineer je die twee? Hoe komt u als dienstverlener tot een hoge klanttevredenheid, terwijl tegelijkertijd de druk van de bezuinigingen voelbaar is? En wat doet dat met u